Tsig's College

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

"Φάσεις από το Tsig's College που δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω"

Τίτλος: «Όταν δεν έχεις διαβάσει, η καλύτερη λύση είναι η κοπάνα»


Πρωταγωνιστούν: Γιώργος Αντωνιάδης (α’ ανδρικός ρόλος) και καθηγήτρια Στάπα (α’ γυναικείος ρόλος)
Συμπρωταγωνιστούν: Φίλιππος Κοντόπουλος, Κώστας Μανουσίδης, Τάκης Μάντης, Σταμάτης Αγγελόπουλος, Γρηγόρης Αλεξόπουλος, Χρήστος Αναγνωστόπουλος, Δημήτρης Γαλανόπουλος.
Guest Star: Τάσος Αντωνιάδης
Σκηνοθεσία: Κάποιος από τους συμπρωταγωνιστές.
Θίασος: Όλο το Α3.
Περιγραφή: Βρισκόμαστε κάπου στις αρχές του 1977. Είμαστε ήδη στη Τετάρτη Γυμνασίου (ή Πρώτη Λυκείου, αν προτιμάτε). Η αίθουσα που κάνουμε μάθημα βγαίνει κατ’ ευθείαν στην αυλή. Έχουμε χωριστεί σε κλασικό – πρακτικό και εγώ είμαι στο πρακτικό, στο τρίτο τμήμα της τάξης. Πολλοί φίλοι έχουν πάει κλασικό (Μάκης Αλεξόπουλος, Διαμαντέας, Αποστολακόπουλος, Ζούκας, Καρπιδάκης, Βαγιάκος, συγνώμη αν ξεχνάω κάποιους) και έχουμε συμμαθητές κάποιους για πρώτη φορά (Κοντόπουλος, Μάντης, Κεφαλάς Μάκης, Κεφαλάς Γιάννης, Μανουσίδης, Κοιλαλούς, Κατσαντώνης, συγνώμη κλπ.).
Κάποιο απόγευμα τελευταία ώρα, είχαμε Ιστορία με τη Στάπα. Εγώ δεν είχα ανοίξει βιβλίο σπίτι και κανονικά έπρεπε να κάνω κοπάνα απ’ το μάθημα. Δεν έκανα όμως και μπήκα στη τάξη. Το να καθόμαστε ανακατωμένοι ήταν αρκετά συνηθισμένο και έτσι βρέθηκα να κάθομαι στο τελευταίο θρανίο κάποιας σειράς με τον Φίλιππο και τον Κώστα και ακριβώς μπροστά μας καθόταν ο Τάκης (δεν θυμάμαι με ποιόν μαζί). Μπαίνοντας στη τάξη η Στάπα ανοίγει τον κατάλογο και ρίχνει την πρώτη βόμβα: «Αγγελόπουλος Σταμάτης στο μάθημα».
Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος στο τελευταίο θρανίο:
Γιώργος: «Αμάν, δεν ξέρω λέξη από το μάθημα»
Κώστας: «Δεν πειράζει. Δεν θα φτάσει σε σένα.»
Γιώργος: «Το ελπίζω, γιατί αλλιώς την έχω βαμμένη.»

Στάπα: «Πολύ καλά Αγγελόπουλε. Να συνεχίσει ο (διαβάζει τον κατάλογο της) Αλεξόπουλος Γρηγόρης».
Γιώργος: «Ρε γαμότη μου, τι θα κάνω, δεν ξέρω τίποτα.»
Τάκης: «Μαλάκα, θα γίνει φάση».

Στάπα: « Εντάξει Αλεξόπουλε. Για να συνεχίσει ο Αναγνωστόπουλος Χρήστος»
Γιώργος: «Τι θα κάνω, ρε μαλάκες;».
Φίλιππος: «Κρύψου κάτω από το θρανίο».
Γιώργος: «Τι λες ρε μαλάκα; Δεν γίνονται αυτά»
Τάκης – Κώστας: «Γίνονται, γίνονται»
Φίλιππος: «Θα ειδοποιήσουμε τον Δημήτρη να σου βάλει απουσία και ούτε γάτα – ούτε ζημιά»
(Απουσιολόγος της τάξης ήταν ο καλός φίλος Δημήτρης Γαλανόπουλος.)

Στάπα: «Αρκέτα. Να συνεχίσει ο Αντωνιάδης Αναστάσιος»
Γιώργος: «Ρε γαμότο είμαι ο επόμενος»
Φίλιππος: «Κρύψου ρε μαλάκα»
Εν τω μεταξύ ο Τάκης αρχίζει να διαδίδει δεξιά και αριστερά ότι θα κρυφτώ κάτω απ’ το θρανίο. Πραγματικά πριν τελειώσει ο Τάσος την εξέτασή του, έχω ήδη κρυφτεί από κάτω και ο Δημήτρης είναι έτοιμος να με σημειώσει στο απουσιολόγιο αν η Στάπα πει το όνομά μου. Περιττό να πω ότι όλη η τάξη εκτός βέβαια του Guest Star που συνέχιζε το μάθημα έχει μάθει την «κοπάνα» μου.

Στάπα: «Αρκετά Αναστάσιε, να συνεχίσει ο Γεώργιος»
Όλη η τάξη: «Απών».
Στην τάξη επικρατεί μια σχετική ησυχία και κανένας δεν γελάει, που μπορεί να με προδώσει. Η Στάπα γυρίζει προς τον απουσιολόγο και ο Δημήτρης παίζοντας άψογα το ρόλο του τη ρωτάει: «Θέλετε να σας φέρω το απουσιολόγιο».
Και εκείνη τη στιγμή ακολουθεί η έκρηξη.
Τάσος: «Μα πως; Εδώ ήταν προηγουμένως».
Το τι ακολουθεί μέσα στην αίθουσα δεν περιγράφεται. Όλα τα παιδιά ξεσπούν σε ασυγκράτητα γέλια, η Στάπα παίρνει πρέφα ότι κάπου μέσα στην αίθουσα είναι ο Αντωνιάδης Γεώργιος, ο Τάσος δείχνει απορημένος και εγώ βράζω από τον θυμό μου. Η Στάπα γυρνάει μια σελίδα πίσω και μου βάζει μονάδα και εγώ σκυλοβρίζω από μέσα μου περιμένοντας τον (συχωρεμένο τώρα πια) Παναγιώτη να χτυπήσει το κουδούνι.
Επίλογος: Χτυπάει το κουδούνι και αρκετοί αρχίζουν να φεύγουν από το σχολείο (ανάβοντας φυσικά τσιγάρο). Κάποιοι παραμένουν ακόμα και παρακολουθούν το Γιώργο να κυνηγάει τον Τάσο στο προαύλιο ουρλιάζοντας: «Θα σε γ..ω αν σε πιάσω». Στο τέλος έρχονται στα χέρια και ο έρημος ο Τάσος προσπαθεί να απολογηθεί: «Ρε μαλάκα δεν είχα καταλάβει ότι είχες κρυφτεί. Εγώ έλεγα το μάθημα και κανένας δεν μου το σφύριξε».
Ηθικόν δίδαγμα: Να μην κάθεσαι στο ίδιο θρανίο με τον Κοντόπουλο. Είναι επικίνδυνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: